sobota, 16 sierpnia 2014

My hobby.

Cześć :) Dziś trochę o moich hobby :) Może trochę będę was przynudzać, ale muszę się jeszcze nauczyć ciekawie pisać.
       Tak od maja zaczęłam się interesować grafiką komputerową, moje prace nie są jeszcze idealne, ale coraz lepsze :) (tak mi się zdaje). W przyszłości mam zamiar wybrać się na studia graficzne, albo zostałabym przedszkolanką... Jeszcze nie wiem, ale muszę zacząć się zastanawiać. Nie chcę robić wszystkiego na ostatnią chwile jak przez ostatni rok szkolny :p
       Drugim hobby jest malowanie paznokci :) Moje paznokcie przeżyły już wiele, a to dopiero początek... Na paznokciach rozwijam swoją wyobraźnie tak samo jak w grafice czy blogowaniu (o tym później). Paznokcie są tylko moje więc nikt mi niczego nie zabroni :)
        I trzecie hobby BLOGOWANIE. Pisząc bloga mogę wszystko wyrazić, napisać, przeczytać co o tym sądzą inni. Nie wiem co mogłabym jeszcze napisać o blogu. Może kiedyś jeszcze coś ładnie ubiorę w słowa...
A tu 2 zdjęcia :)




A wy jakie macie pasje? Co sądzicie o blogowaniu? Co chcecie w życiu osiągnąć? Na ile oceniacie moją prace?

P.S. Paznokcie nie moje.
P.S. 2 Podpis (c) Mechi ;33 to mój podpis na fb. Taką mam nazwę jako Adminka :)

Cześć !

12 komentarzy:

  1. Osobiście moją pasją jest fotografia, moda i wizaż. A co do blogowania, to sama prowadzę bloga modowego od niedawna i jestem dumna, że mogę podzielić się moim hobby z innymi :)

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie blogowanie daje dużo możliwości poznania różnych osób przez internet i uczy by nie przejmować się opinią innych :))
    dobry post :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wśród ton lifestylu, obs za obs i blogów modowych, wyczaiłam blog graficzny na fb! Jestem w szoku. Trafiłam do nieba. Grafika jest także i moją wielka pasją i mam zamiar po technikum kształcić się w tym kierunku.
    Ta sygnaturka bardzo fajnie wygląda :) Widać, że prosta, ale w sobie coś ma♥ I tak jak pisałam Ci dopiero na fb, nagłówek też jest, ok. Widać, że coś tam umiesz :)
    Resztę, co chciałam napisałam Ci dopiero na fb.
    W takim razie pozdrawiam!
    Ruciak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny, po Ruciaku, blog graficzny, spoko, może być, zobaczymy co będziesz publikować dalej. Moją pasją z kolei jest rękodzieło, jeśli chcesz, wpadnij na moment: http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam eksperymentować na paznokciach ;) Co jest moją pasją? Hmm... nie umiem stwierdzić ;) A blogowanie daje mi szansę pokazania siebie, podzielenia się swoją opinią :)
    http://oonlyonelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię grafikę komputerową! znaczy kiedyś się nią interesowałam, teraz już mniej,...
    paznokcie też lubię ozdabiać, malować itd :) szkoda, że w roku szkolnym nie mogę ich pomalować.
    blogowanie też uwielbiam tak jak ty! do tego dochodzi jeszcze fotografia, spirytyzm (duchy) oraz pisanie tekstów piosenek i wierszy hyhy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak na początki, Twoja grafika jest dobra! :) też lubię blogowanie, to taki mój drug, mały świat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że blogowanie strasznie mnie wciągnęło. Szczerze mówiąc od dawna miałam chęci ale dopiero niedawno się zdecydowałam. Niestety mam też dużo innych obowiązków a blog zabiera bardzo dużo czasu - staram się to wszystko jakoś pogodzić, na razie blog wygrywa:)

    Zapraszam do mnie, szczególnie na konkurs:) http://powrocdonatury.blogspot.com/2014/08/konkurs-zostaw-komentarz-i-wygraj.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim hobby jest również blogowanie i malowanie czy zdobienie paznokci. Niestety w tym momencie są one w opłakanej kondycji, a to przez przedłużane paznokcie. Na przyszłość nie polecam!
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja najwieksza pasja jest fotografia. Na prawde uwielbiam robic zdjecia i w przyszlosci chcialabym wiazac z tym moja prace. Zycze powodzenia w wybieraniu zajecia na przyszlosc, obys wybrala najlepiej!

    www.ola-write.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. podobnie jak u ciebie moją pasją jest blogowanie :D
    może w następnym poście napiszesz o swoim najlepszym wspomnieniu z dzieciństwa?

    pozdrawiam ♡nakioo.blog -klik♡

    OdpowiedzUsuń